هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

سامویی جایی دیدنی در کشور تایلند می باشد که دارای هتل های متعددی بوده که هر کدام ویژگی های خود را دارا می باشد هتل سه ستاره پیناکل یکی از این هتل هاست که دارای امکانات رفاهی همچون رستوران،پارکینگ، امکانات جلسه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی ،سرویس خشک شویی، سرویس اتاق ۲۴ ساعت می باشد.

هتل پیناکل ریزورت که در منطقه ای ساحلی در سامویی واقع شده است مکانی بی نظیر برای ماه عسل  زوج های جوان و . . . می باشد.

این هتل شامل ساختمان اصلی وخانه ها ی ییلاقی ست که همگی آنها دسترسی بسیار آسانی به ساحل دارند.همچنین این هتل خدمات و امکانات بی نظیری مانند قایق سواری،زمین بازی کودکان،زمین گلف،و . . . را برای مسافرین در نظر گرفته است.برای اقامتتان در هتل پیناکل ریزورت کافیست این هتل را بصورت آنلاین رزرو کنید.

هتل پیناکل سامویی اقامتگاهی راحت و آسوده است که انواع اتاق و خانه ی ییلاقی را برای استراحت به مسافران ارائه می دهد و یک هتل ۳ ستاره است که دارای ۷۱ اتاق می باشد و هتل پیناکل ریزورت که در منطقه ای ساحلی در سامویی واقع شده است مکانی بی نظیر برای ماه عسل  زوج های جوان و . . . می باشد.

هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

هتل پیناکل و جزئیات کامل پیناکل سامویی

از میان اتاق‌ها و سوئیت‌هاى هتل پیناکل سامویى که دکوراسیونى استوایى دارند و مجهز به کولر و سرویس بهداشتى اختصاصی هم هستند، اقامتگاهی برای خود انتخاب کنید. اتاق‌ها بالکن یا تراس بزرگ و سوئیت‌ها، نشیمن روباز دارند.

امکانات تفریحی-ورزشی هتل پیناکل سامویی شامل باغ، ماساژ ،اسپا ،استخر روباز ،ساحل اختصاصی می باشد

این هتل یکی از هتل های ۳ ستاره معروف سامویی است که بیشتر تور تایلند در این هتل اقامت می گیرند.

منبع : تور تایلند