راهنمای خرید از بانه - فروشگاه بانه شاپ

شهرستان بانه از دیرباز به عنوان یکی از اولین شهرهای مرزی کشور شناخته شده و حسن شهرت آن به دلیل کالاهای ارزان تر نسبت به مراکز استانها معروف بوده است

 قیمت ارزان کالا ها در بانه به این دلیل است که این شهرستان یکی از اولین مبادی ورودی کالا می باشد که باعث شده واسطه‌ها از بین رفته و خریدار بتواند به صورت مستقیم از فروشنده کالای درخواستی خود را تهیه نماید و در این میان سود گزاف واسطه ای از بین رفته است .

خرید از بانه

خرید از بانه هرچند میتواند بسیار مقرون به صرفه باشد به همان اندازه نیز می تواند ریسک آفرین نیز باشد و این امر در زمانیاست که خریدار یا کسی که قصد خرید از بانه را دارد با روشهای صحیح خرید و یا فروشنده ای که از آن خرید می‌کند آشنا نباشد ، چون در سال های اخیر کالاهای تقلبی و بدل در این شهرستان به وفور یافت می شود ، در صورتی که از فروشنده مطمئن کالا خریداری نشود امکان اینکه کالای تقلبی( کالاهای تقلبی از لحاظ فیزیکی تشابه زیادی با کالاهای اصلی دارند) را به جای کالای اصل به خریدار تحویل دهند بسیار زیاد است ، بنابراین راهنمای خرید از بانه از اولویت های خرید میباشد.

فروشگاه بانه شاپ یکی از فروشگاه هایی است که از حدود ۱۱ سال پیش در شهرستان بانه فعالیت می کند و از اولین فروشگاه هایی هست که هم به صورت فیزیکی و هم به صورت اینترنتی امکان خرید از بانه را برای سراسر ایران فراهم نموده است.

این فروشگاه طیف وسیعی از محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت اصلی ارائه می نماید .

بانه بیشتر به دلیل عرضه لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، کولرگازی ، جاروبرقی و انواع یخچال و کالاهای دیجیتال همچون تلویزیون ،ال ای دی و سینما خانگی معروف است .

این شهرستان همچنین قطب وسایلی همچون لوازم آرایشی و پوشاک می باشد ، هر چد ابزار آلات و لوازم خودرو نیز  شهر مرزی بانه کم و بیش وارد میشود.

روزانه بسیاری از مسافرانی که به بانه سفر می کنند جهت تهیه جهیزیه به فروشگاه های سطح شهر مراجعه می نمایند اما به دلیل تنوع مارک های زیاد در این شهر انتخاب نیز بسیار گسترده می باشد برای مثال شخصی که میخواهد لوازم آشپزخانه همچون یک مایکروویو یا یک اتو را خریداری نماید با برندهای مختلف مواجه است که در این میان راهنمایی صحیح فروشنده می تواند خریدی مطمئن و خاطره انگیز را برای وی به همراه داشته باشد.

برای خرید از بانه علاوه بر وجه مقایسه قیمت ،اعتماد به فروشنده نیز که برای خرید غیر حضوری لازم است نیز دارای اهمیت است .

فروشگاه بانه شاپ از سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن شده است که کسب این نماد خود دارای پروسه‌ای سخت و موشکافانه است، بانه شاپ با کسب این نماد و همچنین حضور یک دهه خود در بازار الکترونیک میتواند برای خرید از بانه یکی از گزینه های مطمئن خرید اینترنتی باشد. 

نقد و بررسی اتوبوس های اسکانیا

سفر زمینی یکی از لذت بخش ترین نوع سفرهاست که در چند سال اخیر با توجه به صنعت گردشگری و حمل و نقلی کشورمان رایج تر شده است. بسیاری از مردم توانایی سفر با هواپیما و خرید بلیط هواپیمایی را ندارند! و معمولا یا قطار و یا اتوبوس را برای سفر انتخاب می کنند. در اینکه قیمت بلیط اتوبوس، تا حدودی کمتر از قیمت بلیط سایر وسایل حمل و نقلی است شکی نیست. اما نمی توان گفت که به صرفه بودن هزینه های سفر با اتوبوس سبب می شود تا کیفیت سفر و یا حمل و نقل جاده ای کاهش یابد!

بسیاری از مردم هنوز هم تصورشان از اتوبوس، همان اتوبوس های قدیمی و زهوار در رفته ای است که صندلی هایی پاره پوره و به درد نخور داشتند که حتی آدم رغبت نمی کرد که بر روی شان بنشیند چه برسد به اینکه یک مسافت طولانی هم با آن طی نمود! اما باید بگوییم اگر شما هم جزء همین دسته از افراد هستید، بهتر است سری بعد که قصد سفر به تهران یا هر شهر دیگری را داشتید، به یکی از آژانس های مسافرتی یا سایت های فروش بلیط مراجعه نموده و با خرید بلیط اتوبوس تهران، یک سفر با اتوبوس را تجربه کنید تا متوجه شوید خبری از آن اتوبوس ها نیست!

سال هاست اتوبوس هایی وارد ایران شده اند که دارای امکانات بی نظیری می باشند. برخی از این اتوبوس ها دارای خدمات وی آی پی بوده و برخی دیگر با اینکه وی آی پی نیستند، به گونه ای طراحی شده اند که راحتی سفر با آن ها همانند راحتی سفر با اتوبوس های وی آی پی است. اگر جزء آن دسته از افرادی باشید که مدام در حال سفر هستند و یا حداقل سفر یکی از برنامه های مهم زندگی تان است، باید به این نکته توجه داشته باشید که شناخت انواع اتوبوس هایی که در ناوگان های مسافربری زمینی فعالیت می کنند بسیار اهمیت دارد. یکی از این اتوبوس ها که مورد استفاده بسیاری از شرکت های مسافربری قرار می گیرد، اتوبوس اسکانیا است. در ادامه به معرفی و بررسی این مدل از اتوبوس ها خواهیم پرداخت.


تاریخچه ورود اسکانیا به ایران

اتوبوس اسکانیا برای اولین بار در سال 1381 به ایران صادر شد و اکنون به عنوان یکی از مهم ترین اتوبوس های مسافربری کشور شناخته می شود. اولین اتوبوسی مدل اسکانیا که به اسکانیا 9 لیتری معروف بود، ظاهری چندان نا مناسب و تا حدودی زمخت و زشت داشت که مورد استفاده ناوگان های مسافربری قرار گرفت. اتوبوس 9 لیتیری تا سال 1383 هم تولید و به ایران صادر شد تا اینکه مدل 12 لیتری به بازار آمد و تخول عظیمی در صنعت حمل و نقل زمینی ایجاد کرد. این اتوبوس ها تا سال 1387 به گونه ای خاص تولید می شدند، برای مثال اتاق شان حالت کلاسیک داشت.

نمای ظاهری  و طراحی اتوبوس اسکانیا

اسکانیا از لحاظ ظاهری بسیار چالاک و ساده است. تمامی پنجره های این اتوبوس دو جداره و چسبی هستند. به طور کلی اسکانیا در کنار سادگی و شیک بودنش  بسیار ایمن است و دارای بدنه ای مقاوم می باشد. اتوبوس های جدید اسکانیا در ایران تغییرات کوچکی در مقایسه با مدل های قبلی خود دارند که همین تغییرات سبب مدرن تر شدن آن ها شده است. داخل این خودروهای مسافربری به گونه ای طراحی شده است که از سر و صدا جلوگیری شود تا مسافران یک سفر راحت و آرامش بخش را تجربه کنند. در اسکانیا اتوبوس هایی بزرگ تعبیه شده  که قابلیت این را دارند تا کمی جابجا شوند و آن ها را تکان داد. سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات اتوبوس های اسکانیا می باشد.


امکانات اتوبوس های اسکانیای وی آی پی

وی آی پی به معنی اختصاصی است و اتوبوس های وی آی پی دارای ویژگی هایی هستند که قطعا اتوبوس های معمولی فاقد آن مزایا می باشند. استفاده از خدمات وی آی پی در هر جایی ممکن است از باشگاه گرفته تا هتل و رستوران و حتی هواپیما! و اتوبوس های VIP هم از این قضیه مستثنی نیستند. همانطور که در قسمت بالا هم به این موضوع اشاره ای داشتیم، سفر با اتوبوس یکی از رایج ترین نوع سفر در میان ایرانیان است. معمولا این اتوبوس های اسکانیا برای مسیر ها و شهر های پر تردد هم استفاده می شود، مانند شهر مشهد. پس اگر قصد سفر به مشهد و تهیه ی بلیط اتوبوس مشهد را داشتید، پیشنهاد می کنیم که حتما از اتوبوس های اسکانیا استفاده نمایید. این اتوبوس ها در حالت VIP دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد و خاص هستند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

 

چرا بازاریاب‌ها نیاز به خلق یک استراتژی بازاریابی محتوایی دارند؟

بازاریابی محتوایی به کسب و کارها در جهت آماده شدن و برنامه ریزی برای منابع قابل اعتماد و مقرون به صرفه ای از ترافیک وب‌سایت کمک خواهد کردهر آنچه از بازاریابی محتوا باید بدانید را با کلیک بر روی لینک می‌توانید مطالعه کنید. به این موضوع فکر کنید، اگر بتوانید فقط یک پست تولید کنید که میزان ثابتی از ترافیک ارگانیک را به خود جذب نماید، لینک موجود در گذر زمان دائما برای شما سودآور خواهد بود.

منبع قابل اعتماد ترافیک از محتوای بدون انقضای شما، انعطاف پذیری لازم برای آزمایش دیگر تاکتیک‌های بازاریابی را خواهد داد و از این طریق در خواهید یافت کدام روش برای کسب و کار شما مناسب‌تر و سودآورتر است. به علاوه، محتوای شما نه فقط به جذب مخاطب کمک خواهد کرد، بلکه در آگاهی سازی برند نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوایی خلق کنیم؟

1.   هدفتان را مشخص نمایید.

هدف شما از توسعه‌ی یک برنامه‌ی بازاریابی محتوا چیست؟ قصد شما از تولید محتوا و خلق برنامه‌ی بازاریابی محتوا چیست؟ قبل از اینکه شروع به برنامه ریزی کنید اهدافتان را کاملاً بشناسید. در این صورت در پیدا کردن بهترین‌ها برای استراتژی کار سختی پیش رو نخواهید داشت.

2.   در مورد پرسونا۳ (شخصیت) تحقیق کنید.

به منظور توسعه‌ی یک برنامه‌ی موفق، مشخص کردن دقیق مخاطبان هدف محتوا بسیار ضروری است. این مخاطبان هدف با نام پرسونا هم شناخته می‌شوند. این موضوع بالاخص برای افرادی که به تازگی بازاریابی را آغاز نموده اند بسیار مهم محسوب می‌شود.

با دانستن بازار هدفتان موفق به تولید محتوایی مرتبط تر و ارزشمندتر خواهید شد که افراد زیادی راغب به مطالعه و توجه به آن هستند. اگر بازاریاب با تجربه ای باشید، هدف شما ممکن است تغییر کرده باشد. آیا مایل به هدف گیری گروه جدیدی از مردم هستید؟ و یا اینکه می‌خواهید همان گروه هدف قبلی خود را توسعه دهید؟ بررسی دوباره‌ی پارامترهای مخاطبان از طریق انجام تحقیقات سالیانه، برای رشد مخاطبان شما امری حیاتی به شمار می‌رود.

3.   بررسی خاصی برای محتوا انجام دهید.

اکثر افراد با پست‌های بلاگ شروع می‌کنند، اما اگر می‌خواهید کمی ریسک کرده و انواع دیگر محتوا را نیز تولید کنید، به این موضع فکر کنید که چه نوعی مد نظرتان است. برای مثال اگر در طول سال گذشته پست‌های وبلاگ را به صورت هفتگی منتشر کرده اید، تهیه‌ی کتاب الکترونیکی که چکیده ای از تمامی آن مطالب باشد، می‌تواند راهی برای ارائه‌ی اطلاعات به شکل متفاوتی باشد.

اگر مدتی است که به کسب و کاری مشغول هستید، تلاش‌هایی که در جهت بازاریابی محتوا انجام داده اید و نتایج حاصل از آن‌ها در طول سال اخیر را مرور کنید. دریابید که چه مواردی برای متفاوت انجام شدن در سال جدید وجود خواهند داشت و بر اساس آن‌ها اهداف تازه ای تعیین نمایید.

4.   سیستم مدیریت محتوا انتخاب کنید.

سیستمی را برای مدیریت محتوا داشته باشید. خلق محتوا، انتشار محتوا و آنالیتیکس محتوا چند بخش ضروری در مدیریت محتوا به شمار می‌روند.


5.   طوفانی از ایده‌های محتوا به پا کنید.

هم اکنون زمان آن رسیده که ایده‌های فراوانی برای پروژه‌ی بعدیتان را به میان آورید.

6.   نوع محتوایی که قصد تولید آن‌را دارید مشخص کنید.

گزینه‌های بسیار زیادی برای محتوایی که شما می‌توانید تولید کنید وجود دارند. در ادامه با خلاصه ای از محبوب‌ترین اشکال محتوا آشنا خواهیم شد.