معرفی هتل سیری میراث بانکوک

هتل Siri Heritage Bangkok واقع در بانکوک ، در فاصله 800 متری جاده Khao San ، قرار دارد که دارای رستوران ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، دوچرخه رایگان و تراس است. این هتل 3 ستاره خدمات دربان و میز تور را ارائه می دهد. هتل یک استخر سرپوشیده و یک میز جلوی 24 ساعته و وای فای رایگان در سراسر ملک فراهم می کند.


همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، یخچال ، کتری ، بیل ، سشوار و میز هستند. اتاق های هتل مجهز به کمد و حمام اختصاصی هستند.

صبحانه بوفه هر روز صبح در هتل سیری میراث بانکوک ارائه می شود.

میهمانان محل اقامت می توانند مانند دوچرخه سواری از فعالیت های داخل و اطراف بانکوک لذت ببرند.

از اماکن دیدنی و دیدنی نزدیک هتل سیری میراث بانکوک می توان به موزه ملی بانکوک ، معبد بودا زمرد و کاخ بزرگ اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه Don Mueang International در فاصله 26 کیلومتری هتل قرار دارد و ملک دارای خدمات شاتل فرودگاهی با هزینه ای است.

آنها به ویژه مکان را دوست دارند - آنها 8.2 را برای یک سفر دو نفره امتیاز دادند.

ما با زبان شما صحبت می کنیم!

هتل سیری میراث بانکوک از 4 آگوست 2018 پذیرای میهمانان Booking.com است.


تایلند و در گیاهان اقلیمی حیوانات گشت و گذار کنید

با توجه به رشته کوههای شمالی و غربی و همچنین فلات خورات می تواند حوضه رودخانه چائو فرایا در عمق باشد ، این مرکز فرهنگی و مالی تایلند است. این مکان ، که گاهی اوقات به نام Central Basic خوانده می شود ، شامل دو بخش است: دشت های نورد شدید در شمال و همچنین دشت های مسطح ، بسیار کم ارتفاع و دلتای چائو فریای شما در جنوب. از طغیان بخشهای بسیار زیادی از رسوبات که از طریق شاخه های چائو فریا به کوهستان منتقل شده بود ، ایجاد شده بود ، که باعث ایجاد ذخایر آبرفتی گسترده ای از طرفداران بود.

حومه معمولاً در حال چرخش در جنوب شرقی تپه های برتر در طول مرکز و در امتداد مرز ژاپن با کامبوج است. قله های قابل توجه کوه کوهی است که به دو ، 614 انگشت پا (797 متر) و کوه سو دائو می رسد که از ارتفاع 5471 انگشت پا (یک ، 668 متر) ارتفاع دارد. تپه ها ، با رسیدن به اقیانوس تقریباً ، به یک خط ساحلی به طرز چشمگیر و حاشیه ای که دارای جزایر زیادی است ، توسعه می دهند. این نوع از شهرهای ساحلی چون چون بوری و ریونگ و برخی از جزایر با داشتن محدوده ساحل شنی ، به استراحتگاه تفریحی دورانی مشهور می شوند.

قسمت جنوب غربی منطقه از شبه جزیره با استفاده از ستون فقرات کوهستانی به همراه خط ساحلی شنی به آرامی شیب دار ساخته شده است. کوههای بزرگتر که در حدود چهار ، 900 فوتی (یک ، 500 متر) به شبه جزیره در غرب خط می رسند و از گذرهای باریک و متصل به تایلند و میانمار تشکیل شده اند. این دامنه ها دریاهای آندامان و جنوبی چین متفاوت است با توجه به اینکه این شبه جزیره در نزدیکی مرز مالزی باریک است. از ساحل غربی ناهموار و بسیار متراکم واقع شده بسیاری از جزایر بزرگ وجود دارد که شامل قلع و قمع فراوان جزیره پوکت است که با سایر جزایر مانند سامویی و فیلی به مقصد تعطیلات تبدیل شده اند و از محبوبیت هوآ هین ، تفریحی ساحلی منسوخ واقع در قسمت شمالی شبه جزیره.
زه کشی

تایلند به طور عمده با دو روش رودخانه تخلیه می شود: Chao Phraya در طول غرب به همراه Mekong در شرق. چند رودخانه قابل توجه از کوههای شمالی - از غرب به شرق ، پینگ (و شاخه آن وانگ) ، یوم به همراه نان- به طور عادی از طریق دره های باریک به سمت جنوب حرکت می کنند تا به سمت دشتها رفته و سپس برای تشکیل Chao Phraya ، تایلند تایلند ادغام شوند. رودخانه اصلی دشت سیل دلتا در Chao Phraya به چندین کانال معتدل بافته شده است و از آنجا که این رودخانه به سمت دهانه خود در خلیج تایلند جاری می شود به رودخانه های دیگر - خصوصاً Pa Sak - پیوسته است. سیل در دلتای تخت در حالی که در زمان خیس است قطعاً یک مزیت برای پرورش برنج محسوب می شود ، با وجود این که زمین بالاتر در جبهه های شدید و لبه های غربی از پایه ای مربوط به آبیاری است. دلتای کامل شما به محض بخشی از خلیج تایلند بود ، اما بعد از مدتی رسوبات منتقل شده در شمال آن را پر کرده است. این نوع سیلت ها اغلب مانع ادامه مسیر پیمایش رودخانه ها است ، اما علاوه بر این ، گسترش می یابد سالانه انگشتان بیشماری از دهان رودخانه به داخل خلیج می رود.
رودخانه هایی با فلات خورات به طور معمول از جنوب شرقی و خالی به مکونگ شما منتقل می شوند. سیلاب های این رودخانه ها از منابع مهم h2o برای تولید برنج در منطقه بوده اند. از طرف دیگر ، سیل ها بسیار زیاد غیرقابل پیش بینی بوده اند ، وقتی که به دو مقدار و فرکانس می رسد ، و مسائل مربوط به سیلاب نیز بدتر شده است زیرا بسیاری از زمین ها دیگر جنگل زده شده و زیر سطح زیر کشت قرار می گیرند. این منطقه همچنین شامل یک میز بزرگ آب است که معمولاً حاوی h2o بدون براق است. بخش عمده ای از مکونگ به تنهایی ، که در مرز تایلند و لائوس قرار دارد ، احتمالاً با جزایر کاشته شده است یا توسط رپیدوهای غیرقابل تحمل شکسته شده است.

جنوب شرقی و همچنین شبه جزیره توسط رودخانه ها و رودخانه های کوتاه تخلیه می شوند. در جنوب شرقی رودخانه ها در شمال در دلتای چائو فرایا حرکت می کنند ، حتی اگر افراد غربی و جنوبی مستقیماً به دریا بگردند ، هر کجا که حوضه های آبرفتی ریز و دلتنگی هایی در امتداد ساحل ایجاد کرده اند. دهانه های موجود در رودخانه ها در کنار ساحل جنوبی از آپارتمان های جزر و مد و مرداب های حرا تشکیل شده است. تقریباً تمام رودخانه های شبه جزیره به خلیج تایلند می ریزند.
در بین دهه های 50 و 80 ، سدهای بی شماری ساخته شده است ، عمدتا از شمال و شمال شرقی در ایالت ، که تنظیم منظم سیل را بهبود بخشیده و امکان افزایش قدرت ایجاد نیروی برق آبی و گسترش مناطق کشاورزی که ممکن است آبیاری شوند را امکان پذیر کرده است.
خاکها

رسوبات آبرفتی عالی از دره های رودخانه در واقع حاصلخیزترین خاکهای تایلند است و به همین دلیل هر سال با رسوباتی که توسط رودخانه های متورم شده توسط رودخانه های متورم شده به همراه باران های موسمی سالانه دوباره پر می شوند. اصلی ترین میان این نقاط می توان به حوضچه دلتا از چائو فرایا اشاره کرد ، حتی حوضه های نسبتاً مسطح از کوههای شمالی ، سرزمینهای پراکنده در امتداد رودخانه های مون و چی در مورد فلات خورات ، و در ساحل ساحلی حتی خاکهای آبرفتی ثروتمندی دارند. خاکهایی که در جای دیگری وجود دارند ، معمولاً نسبتاً نابارور ، واقعاً لایت لایت شده هستند.