مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

امروز برای شما عزیزان سایت تورتایلند.com که قصد سفر به تور تایلند را دارید یکی از مراکز خرید های مهم شهر بانکوک تایلند را معرفی می کنیم.

تنها در چند قدمی میدان سیام ، این منطقه راتچا پراسانگ با فروشگاه های بسیار جذابش محلی برای خریداران می باشد. این بازار مکانی بسیار جذاب و درجه یک به حساب می آید. راتچا پراسانگ یکی از مراکز خرید بانکوک است که برندهای معروف پوشاک و کیف و کفش و غیره  در این مرکز خرید به فروش می رسد.

این مرکز خرید از هر دو طرف با دو قسمت مغازه های ISETAN و ZEN که مختص محصولات ژاپنی است احاطه شده و عرضه کننده برندهای بین المللی , مبلمان , هنر و صنایع دستی تایلندی است.فروشگاهی شش طبقه که در طبقه همکف به فروش پوشاک مردانه و زنانه پرداخته و علاوه بر این پوشاک بوتیک هایی چون : جسم تامپسون , محصولات ابریشمی نارایا ,  تیم برلند , چمدان فروشی ,  کفش فروشی , محصولات چرمی و مغازه هایی که به فروش CD و DVD مشغولند به چشم میخورند.از فروشگاه چند منظوره B25 که دارای کتاب و سی دی های متنوع است دیدن کنید.طبقات دوم و سوم مخصوص مغازه های پوشاک آقایان و خانمها ,  فروش کفش پارچه فروشی ها و رستورا نها و کافی شاپ های متعدد قرار دارد. وسایل کامپیوتری و الکترونیکی نیز در طبقه چهار این مرکز خرید به فروش می رسد .

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

طبقه پنجم نیز به مبلمان و دکوراسیون خانگی اختصاص دارد .پوشاک کودکان , اسباب بازی , بازی های یارانه ای , پارچه های تایلندی , صنایع دستی های چوبی , جواهرات , پوشاک سنتی و شال های PASHMINA نیز در طبقه ششم این مرکز خرید وجود دارند

معرفی هتل سانبیم پاتایا

معرفی هتل سانبیم پاتایا

معرفی هتل سانبیم پاتایا

معرفی هتل سانبیم پاتایا

امروز برای شما عزیزان سایت تورتایلند.com که قصد سفر به تور تایلند را دارید یکی از هتل های مهم شهر پاتایا تایلند را معرفی می کنیم.

یکی از هتل های بسیار دیدنی شهر پاتایا هتل سان بیم می باشد که دارای امکاناتی از قبیل استخر، ورزشگاه ، ماساژ درمانی،مرکز بدنسازی، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان را به میهمانان بوده و اتاق های هتل از دکوراسیون مدرن و تایلندی، تلویزیون با کانال های شهری، حمام اختصاصی و مینی تریا برخوردار می باشند و در چند قدمی ساحل تور پاتایا قرار گرفته است.

معرفی هتل سانبیم پاتایا

معرفی هتل سانبیم پاتایا

اتاق های هتل از دکوراسیون مدرن و تایلندی، تلویزیون با کانال های شهری، حمام اختصاصی و مینی تریا برخوردار می باشند

این هتل دارای خدماتی همچون :خانه داری – لباسشویی – صرافی – خدمات تورها – مرکز تجارت بوده و امکانات رستوران – پذیرش شبانه روزی – اتاقهای پاک و بدون سیگار – گاوصندوق – تهویه می باشد.

اتاق های عاری از سیگار است.دارای اتاق و امکانات برای معلولین می باشد.رستوران Sunbeam، انواع خوراکهای بین المللی آماده شده را دارا می باشد.

معرفی هتل مای لیوینگروم پوکت

معرفی هتل مای لیوینگروم پوکت

معرفی هتل مای لیوینگروم پوکت

معرفی هتل مای لیوینگروم پوکت

امروز برای شما عزیزان سایت تورتایلند.com که قصد سفر به تور تایلند را دارید یکی از هتل های مهم شهر پوکت تایلند را معرفی می کنیم.

هتل مای لیوینگروم یکی از هتل های دو ستاره پوکت می باشد در این هتل اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.در باغ هتل استراحت کنید.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.

در صورتی که مایلید با تور های داخلی به گردش بروید در هتل برای شما امکاناتی در نظر گرفته ایم.

معرفی هتل مای لیوینگروم پوکت

معرفی هتل مای لیوینگروم پوکت

هتل های دو ستاره شهر پوکت بسیار زیاد است اما این هتل بهترین ان ها بوده و پیشنهاد می کنیم اگر هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره ها را ندارید این هتل را که ویژگی های خاصی دارد را به شما پشنهاد می دهیم.

در صورتی که مایلید با تور های داخلی به گردش بروید در هتل برای شما امکاناتی در نظر گرفته ایم. اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای اسایش خود از ما کمک بگیرید. در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت وجوددارد. پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.

معرفی هتل مای لیوینگروم پوکت

معرفی هتل مای لیوینگروم پوکت

امکانات این هتل شامل :

پذیرش شبانه روزی – بالکن – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – باغ – امکانات باربیکیومی باشد.

تور تایلند و دانستنی‌های تایلند

تور تایلند و دانستنی‌های تایلند

سایت تور تایلند، تور تایلند، تایلند

سایت تور تایلند، تور تایلند، تایلند

تور تایلند

سایت ما یعنی سایت تخصصی تور تایلند جز سایت های مرجع گردشگری در تایلند است که شما اطلاعات مختلفی را می توانید در تایلندتور دات کام ملاحظه فرمایید. که در این مطلب از سایت تور تایلند جزییات تورتایلند با عکس را برای شما دوستداران سایت تورتایلند  https://thailandtor.com آورده ایم که با تور تایلند در ادامه همراه باشید.

تور تایلند خدمات متفاوتی را در این تور به شما ارائه می دهد و شما نیز می توانید بهترین استفاده و لذت را از این تور ببرید. همچنین ما از نظرات و انتقادات شما کاربران و مسافران بهره می بریم پس ما را در هرچه بهتر شدن و متفاوت شدن تور ها یاری کنید.

تایلند و تور تایلند با thailandtor.com

تایلند و تور تایلند با thailandtor.com

انواع تورهای تایلند ( تور پاتایا ، تور پوکت، تور بانکوک، تور ساموئی)

همه ساله تعداد بسیار زیادی از ایرانی‌ها همراه با تور تایلند به کشور زیبای تایلند سفر می‌کنند که در این سفر می‌توان به تورهای مختلفی همچون تور پاتایا، تور پوکت، تور بانکوک و… رفت و هر کدام از این مکان‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که قابل توجه هستند، برای مثال تور پاتایا را می‌توان با رفتن به مراکز تفریحی آن، محله‌های آبی و ساحل زیبای بسیار زیبای آن تجربه کرد. تور پوکت در یک کلام تور مکان‌های بکر دیدنی است که به جرات می‌توان گفت در دنیا بی‌‌نظیر هستند.

نکات سفر به تایلند

در تور تایلند آب آشامیدنی را نمی توان از لوله آب تهیه کرد و باید آب بخرید. البته هتل روزانه دو شیشه آب به اتاق ها میدهد. این آب هزینه ای برای مسافر ایجاد نمیکند. اما اگر آب بیشتر یبخواهد هزینه آن دریافت می شود. در تمام اتاق های هتل تایلند صندوق هایی برای نگه داری وسایل وجود دارد.

برای تحویل گرفتن اتاق در هتل ساعت ۲ بعد از ظهر و زمان تحویل اتاق ۱۲ است.

مشهورترین مکان دیدنی تایلند

جزیره Ko Tapu در نزدیکی جزیره پوکت واقع شده است. این جزیره که به جزیره جیمزباند پوکت معروف  شده است سنگی است به ارتفاع ۲۰ متر که حدود مساحت ۲۰۰ متر آب دور آن گرفته است.

عکس های جزیره جیمزباند پوکت تایلند + جزییات

عکس های جزیره جیمزباند پوکت تایلند + جزییات

زمانی این جزیره معروف شد که در سال ۱۹۷۴ میلادی جیمزباند در یکی از فیلمهای خود «مردی با تفنگ طلایی» در این جزیره ایفای نقش کرد. این جزیره یکی از دیدنی های پوکت میباشد و به منظور رفاه حال گردشگران تورهایی برای بازدید از این جزیره تدارک دیده شده است.

معرفی هتل پاتایا سی ویو + عکس

معرفی هتل پاتایا سی ویو + عکس

معرفی هتل پاتایا سی ویو

معرفی هتل پاتایا سی ویو

امروز می خواهیم یکی از هتل های معروف شهر پاتایا تور تایلند را معرفی کنیم که بسیار شیک و جذاب می باشد و می توانید با استفاده از تور های سایت تور تایلند در این هتل مجلل اقامت داشته باشید.

هتل پاتایا سی ویو (Pattaya Sea View Hotel) در مرکز شهر پاتایا قرار گرفته و این هتل در نزدیکی خیابان سنترال رود قرار دارد و ساحل پاتایا در ۱۰۰ متری هتل قرار داشته و تنها مرکز خرید سنترال سنتر ۵۵۰ متر تا هتل فاصله دارد.

همچنین تا خیابان معروف Walking Street حدود ۴ کیلومتر فاصله دارد و نزدیک موزه ریپلی واقع شده است . مرکز خرید سنترال سنتر ۵۵۰ متر تا هتل فاصله دارد. این هتل که از هتل های ۴ ستاره پاتایا می باشد دارای امکانات عالی و کاملی برای اقامت گردشگران تور تایلند می باشد.

معرفی هتل پاتایا سی ویو

معرفی هتل پاتایا سی ویو

هتل سی ویو برای راحتی و رفاه مسافران خدمات ویژه ایی را ترتیب داده است که شامل تورها-رستوران-خشکشویی-خدمات لباسشویی ومرکز تجاری می باشد. این هتل دارای ۵۵ اتاق می باشد. اتاق های این هتل حتی امکاناتی نظیر سشوار-چایی قهوه ساز-بار کوچک-۲ تخت خواب اضافه که مشکل پسند ترین مسافرین را نیز راضی می کند که به شرح زیر تفکیک می شوند:

۱-اتاق سوپریور با چشم انداز شهر

۲-اتاق سوپریور با چشم انداز دریا

۳-رستوران

۴-کافه ها

امکانات دیگر این هتل شامل پذیرش ۲۴ ساعته ، استخر شنا ، باشگاه بدن سازی ، صندوق امانات می باشد.

استخر روباز هتل در حیاط قرار دارد که میهمانان می‌توانند از شنا کردن در آن لذت ببرند.

همچنین در مغازه های نزدیک هتل نیز می‌توانید موتور کرایه کنید و از موتورسواری در شهر لذت ببرید.