مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

امروز برای شما عزیزان سایت تورتایلند.com که قصد سفر به تور تایلند را دارید یکی از مراکز خرید های مهم شهر بانکوک تایلند را معرفی می کنیم.

تنها در چند قدمی میدان سیام ، این منطقه راتچا پراسانگ با فروشگاه های بسیار جذابش محلی برای خریداران می باشد. این بازار مکانی بسیار جذاب و درجه یک به حساب می آید. راتچا پراسانگ یکی از مراکز خرید بانکوک است که برندهای معروف پوشاک و کیف و کفش و غیره  در این مرکز خرید به فروش می رسد.

این مرکز خرید از هر دو طرف با دو قسمت مغازه های ISETAN و ZEN که مختص محصولات ژاپنی است احاطه شده و عرضه کننده برندهای بین المللی , مبلمان , هنر و صنایع دستی تایلندی است.فروشگاهی شش طبقه که در طبقه همکف به فروش پوشاک مردانه و زنانه پرداخته و علاوه بر این پوشاک بوتیک هایی چون : جسم تامپسون , محصولات ابریشمی نارایا ,  تیم برلند , چمدان فروشی ,  کفش فروشی , محصولات چرمی و مغازه هایی که به فروش CD و DVD مشغولند به چشم میخورند.از فروشگاه چند منظوره B25 که دارای کتاب و سی دی های متنوع است دیدن کنید.طبقات دوم و سوم مخصوص مغازه های پوشاک آقایان و خانمها ,  فروش کفش پارچه فروشی ها و رستورا نها و کافی شاپ های متعدد قرار دارد. وسایل کامپیوتری و الکترونیکی نیز در طبقه چهار این مرکز خرید به فروش می رسد .

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

مرکز خرید راتچاپراسانگ تایلند

طبقه پنجم نیز به مبلمان و دکوراسیون خانگی اختصاص دارد .پوشاک کودکان , اسباب بازی , بازی های یارانه ای , پارچه های تایلندی , صنایع دستی های چوبی , جواهرات , پوشاک سنتی و شال های PASHMINA نیز در طبقه ششم این مرکز خرید وجود دارند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.