معرفی هتل میلنیوم ریزورت پوکت

معرفی هتل میلنیوم ریزورت پوکت

معرفی هتل میلنیوم ریزورت پوکت

معرفی هتل میلنیوم ریزورت پوکت

امروز برای شما عزیزان سایت thailandnets.ir که قصد سفر به تور تایلند را دارید یکی از هتل های مهم شهر پوکت تایلند را معرفی می کنیم.

هتل میلنیوم ریزورت (Millennium Resort) واقع در منطقه پاتونگ (Patong) در پوکت (تاینلد) میباشد. این هتل به واقع در قلب پوکت و تقریبا در شلوغ ترین و مرکزی ترین منطقه پاتونگ واقع شده است و بهترین دسترسی به بهترین و بزرگترین پاساژ این منطقه با نام ژانگسیلون و بازارهای خرید و ساحل زیبا و دیدنی پاتونگ را فراهم می آورد .

اگر در تور تایلند شرکت نموده اید و در پوکت اقامت می کنید اقامتی مجلل را در هتل ملینیوم ریزورت پتانگ پوکت (Millennium Resort Patong Phuket) تجربه کنید .

هتل تفریحی Millennium Resort Patong Phuket، اقامت مجللی را به همراه 2 استخر روباز، یک سالن کاملا مجهز بدنسازی، مرکز مجلل آب گرم و 5 رستوران و تریا به میهمانان ارائه میدهد.اتاقهای بزرگ هتل که توسط مناظر استوایی احاطه شده، از تراس، تلویزیون با گیرنده ماهواره، گاوصندوق، مینی بار و نظافت شبانه روزی برخوردار میباشند.رستوران هتل با سرو خوراکهای مدیترانه ای و تایلندی از میهمانان پذیرایی میکند.

معرفی هتل میلنیوم ریزورت پوکت

معرفی هتل میلنیوم ریزورت پوکت

این هتل در کنار مجتمع تجاری Jungceylon قرار گرفته و فقط ۵ دقیقه به طور پیاده تا ساحل Patong و باشگاه های شبانه خیابان Bangla فاصله دارد.

اتاقهای هتل میلینیوم ریزورت پاتونگ از 418 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات و سوئیت لوکس تشکیل شده که مشرف به زیبایی های دریا می باشد . در طراحی اتاق ها  از شیوه ای مدرن و رنگ هایی ملایم استفاده شده و دارای مبلمانی کلاسیک ، تختی راحت و پنجره هایی قدی با نور مناسب است .

هتل ۵ ستاره میلنیوم ریزورت (Millennium Resort Patong Phuket) : دارای ۲ ساختمان اصلی است ساختمان اصلی با نام Beachside دارای ۱۹۸ اتاق و ساختمان Lakeside داری ۲۲۱ اتاق پذیرای برای میمهانان میباشد .استخر هر دو ساختمان در و منظره ای بسیار زیبا و دیدنی را مهیا کرده است. این هتل ساحل اختصاصی ندارد و برای دسترسی به ساحل پاتونگ باید مسافتی حدود ۵۰۰ متر را پیاده روی کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.