معرفی هتل آسیا پاتایا تایلند

معرفی هتل آسیا پاتایا تایلند

معرفی هتل آسیا پاتایا تایلند

معرفی هتل آسیا پاتایا تایلند

امروز برای شما عزیزان سایت thailandnets.ir که قصد سفر به تور تایلند را دارید یکی از هتل های مهم شهر پاتایا تایلند را معرفی می کنیم.

این هتل که بر روی پرتگاهی در میان باغات گرمسیری قرار گرفته، دقیقا روبروی خلیج تایلند می باشد این هتل ۴ ستاره تنها ۳ کیلومتر با شهر پاتایا فاصله دارد. رستوران Clifftop Seafoodبه سرو غذاهای دریایی تازه می پردازد. کافی شاپ ۲۴ساعته Morakotانواع غذاهای محلی ،آسیایی،اروپایی وآمریکایی را ارائه می دهد.

هتل Asia Pattaya بر روی یک صخره مشرف به خلیج تایلند واقع گردیده است. هتل دارای امکاناتی نظیر باغهای استوایی ،زمین گلف اختصاصی ،رستوران،زمین تنیس واستخر روباز می باشد هتل دارای امکاناتی نظیر باغهای استوایی ،زمین گلف اختصاصی ،رستوران،زمین تنیس واستخر روباز می باشد. اتاقها وسوئیتهای هتل دارای کف چوبی ،تلویزیون ماهواره ایی،محل نشیمن وحمام و دستشویی مرمری می باشد.

معرفی هتل آسیا پاتایا تایلند

معرفی هتل آسیا پاتایا تایلند

این اقامتگاه دارای اتاق های خانوادگی ،سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIP می باشد.میهمانان عزیز می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرند اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند. اتاقها وسوئیتهای هتل دارای کف چوبی ،تلویزیون ماهواره ایی،محل نشیمن وحمام و دستشویی مرمری می باشد.

منطقه هتل از مرکز شهر فاصله دارد ولی همین دوری از شهر یکی از مزیت های این هتل می باشد تو یه منطقه آرام و با منظره بکر هستید . حیاط نسبتا بزرگی داره که یه استخر خوب و تمیز هم وسطش هست. ساحل اختصاصی هم داره که بلعکس دوستان که گفتند باید برا افتاب گرفتن تخت اجاره کنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.