معرفی جزیره مرجانی تور تایلند

معرفی جزیره مرجانی تور تایلند

معرفی جزیره مرجانی تور تایلند

جزیره مرجانی بسیار زیبایی در هفت کیلومتری پاتایا واقع شده است که به نام کوه لارن ( Koh Larn ) شناخته می شود و گردشگران زیادی را به خود اختصاص می دهد.

جزیره مرجانی پاتایا، حدود یکهزار نفر جمعیت، ۶ ساحل و زمین های صخره مانند دارد. مهم ترین دهکده آن نیز Naban نام دارد. باید گفت این جزیره بهشت گردشگران است. طبیعت زیبا، فضای آرامش‌بخش با سرگرمی های متنوع و هیجان انگیزی همچون جت اسکی، پاراسیلینگ پشت قایق های پرسرعت و غواصی این جزیره را به تکه ای از بهشت تبدیل کرده اند. گردشگران می توانند لباس های غواصی بپوشند و زیر آب از تماشای صخره های مرجانی نهایت لذت را ببرند.

معرفی جزیره مرجانی تور تایلند

معرفی جزیره مرجانی تور تایلند

این جاذبه یکی از زیبا ترین مکان های دیدنی تایلند و پاتایا به شمار می رود و با داشتن سواحل شنی سفید، آب تمیز و مرجان های فراوان از زیبا ترین جزابر مرجانی جهان به شمار می رود .

برای مشاهده مرجان های این جزیره گردشگران را بر روی قایق کف شیشه ای سوار کرده و در جزیره تور تایلند می گردانند.

همچنین در این جزیره که یکی از جالب ترین دیدنیهای تایلند به شما می رود ، امکان شنا ، غواصی ، حمام آفتاب ، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد و گردشگران می توانند به شنای زیر آبی بپردازند ، رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کنید.

مسیر این جزیره از پاتایا با قایق موتوری ۱۵ دقیقه و با لنج ۴۵ دقیقه طول می کشد.