جشن آب تایلند + عکس

تایلند یکی از کشور های شاد آسیا به شمار  می رود که جشن های بیشماری نیز در هر سال برگزار می کند یکی از جشن های بسیار جذاب تایلند ی ها جشن آب تایلند می باشد

جشن آب تایلند + عکس

thailandnets.ir-jashn-ab-thailand

امروز برای شما عزیزان سایت thailandnets.ir قصد داریم که یکی از جشن های با شکوه و جذاب تور تایلند را خدمت شما عزیزان معرفی کرده و عکس ها ی این جشن را برای شما دوست داران تایلند نمایش دهیم.

به دلیل فرهنگ بودایی مردم تایلند این افراد اعتقاد های خاصی دارند و به آن ها عمل می کنند یکی از این اعتقاد های عجیب آن ها آب پاشی است که هر ساله در سال نو انجام می دهند این آب پاشی که به فستیوال اب پاشی شهرت یافته است هر ساله در روز اول سال برگزار می کند و تمام تایلندی ها نیز در این جشن حضور پیدا می کنند و این مراسم را به یکی از جذاب ترین جاذبه های تایلند تبدیل کرده اند.

مردم تایلند نیز مانند مردم کشور ما آب را نماد پاکی می دانند و معتقد هستند که باعث دوری بد بختی ها از روح و جسمشان خواهد شد و به همین دلیل بر روی یک دیگر آب می پاشند.

این رسم در تمام نقاط تایلند برگزار شده و از کودک تا پیر مرد و پیر زن ها در این مراسم شرکت می کنند و روزی شاد را سپری خواهند نمود.

این مراسم عجیب در بین مقامات نیز اجرا می شود و در این مراسم از فیل ها نیز برای پرتاب آب استفاده می کنند.

thailandnets.ir-jashn-ab-thailand1

جشن آب تایلند + عکس

thailandnets.ir-jashn-ab-thailand2

جشن آب تایلند + عکس

جشن آب تایلند + عکس

جشن آب تایلند + عکس


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.